Meizu Marka Telefonlar Hakkında Bilgi

Meizu Çin tabanlı bir telefondur,diğer markalardan ayıran tek özelliği ise her zaman sıradışı tasarım şık kaliteli olmasıdır şimdi size avantajları ve dezavantajlarını anlatacağım yıllardır kullanıyorum ve tecrübem ile yorumluyorum sizlere;

Öncelikle şık bir cihaz almak istiyorum görenler aa  bu nasıl bir telefon çok güzel filan desin istiyorsanız hiç düşünmeden alın,öyle eşsiz görünüşü elde duruşu var ki hissiyat mükemmel gerçekten kasa yapıları asla dandik yani ucuz işçilik hissi vermiyor.




Ekran kalitesi çok kalitedir hiç bir telefon siyahı tam siyah olarak göstermiyor ama ben meizuda siyahı ilk kez net siyah gördüm ve dokunmatik öyle güzel ki yazma hızı aşırı zevkli oluyor tek sıkıntı kırılmaz cam takınca yapışmıyor pek kenarlar açık duruyor ve dokunmatik hissi azalıyor camsız kullanmak çok güzel,
Kameraya değinecek olursak ben Meizu m2 Note kullanıyordum 6s ile kıyaslanabilir kalitedeydi gerçekten kameraya önem veren birisiyseniz mutlaka meizu alın derim,
Sony lensleri diyafram aralığı ais ois eis desteği ile meizu eşsiz oluyor gerçekten,

Kasa metal olduğu için dayanıklıdır defalarca düşmesine rağmen sadece ufak tefek soyulmalar oldu sadece kullandığım cihaz pro 7 mat siyah 64/4 gb asla donma kasma yaşamadım cihazda cihazı kılıfsız kullanmak biraz sıkıntılı kaygan  olduğu için mutlaka kılıf almanızı öneririm

İşletim Sistemi Flyme  Os sistemi gerçekten çok akıcı ve sade olduğu için asla donmalar kasmalar yaşanmıyor, ufak tefek takılmalar oluyor oda flyme sürüm güncellemesi yolluyor ara ara kesinlikle düzeltiyor flyme'nin yolladığı güncellemeler öyle samsung apple gibi boş güncelleme yollamıyor,
sürüm 6.3teyken sürüm 7ye atladım ve yüz tanıma parmak izi hızlandırma kamera gece modu portre modu hepsi eklendi.

Dezavantajları; Aksesuar bulmak sıkıntılı gerçekten ancak internet üzerinden sipariş vererek bulabilirsiniz biraz pahalı olsada kılıflar bile çok sağlam ve güzel görünüşlüdür,

Flyme Sürümü çok sade olduğu için size sıkıcı gelebilir bazen takılmalar oluyor oda meizu güncellemeyle düzeltiyor şu an sıkıntısız ve günceldir,

Android güncelleme evet en büyük eksikliği bu olmalı her ne kadar flyme sürümü yükselsede nadiren cihazlarına android sürüm yükseltme yolluyor ben halen android 7deyim  çin sürümünde android oreo'ya yükselttiler ama global olduğu için faydalanamıyoruz malesef.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. eğerki kullanma şansınız olursa bağımlısı olacagınız nadir markalardandır

      Sil