Blogger Wordpress Temalarında Genişlik Ayarları Çözümü

Merhaba Arkadaşlar bu yazımda sevdiğimiz bir temanın (Wordpress Blogger) genişlik problemini halledeceğiz,

Herşeyden önce mutlaka ilk önce tema yedeğinizi alın,


Ben Blogger Kullandığım İçin Blogger Olarak Anlatacağım.


Bloogger Panelinden Tema Kısmına Gelince Ve Sağ Üst Köşede Yedekle/Geri Yükle

Butonuna Basın Ve Gelen Ekranda Tema İndir Düğmesine Basıp Temanızı Kaydedin,







Gördüğümüz gibi sitem adsense üzerine oldugu için adsense renkleriyle ilgi bir tema buldum baya zorlu araştırmalar yaptım tabiki temayı beğenenler olursa tema ismi Sangads blogger theme yazarsanız çıkar,


Konumuza geçelim gördüğümüz gibi her iki tarafta boşluklar var tarayıcıda çok çirkin görüntü kaplıyor biz bunu görünüm açısından güzelleştirecek çözüme varacağız gidipte tema üreticilerine bunun için para vermeye gerek yok yani çünkü 5 dakikalık iş için gerçekten para alınmaz ama alanlarda baya vardır mutlaka;

Blogger kullanıcı panelinden Tema/Html Düzenleye tıklıyoruz


Karşımıza böyle bir ekran çıkacaktır sırasıyla resimde anlattım ve buraya tekrar yazıyorum arkadaşlar

1.Ctrl-F yapıp arama kutusunda max-width yazıyoruz resimde ufak bi hata yaptım kusura bakmayın:)

2.max-width ***px yazan yerleri buluyoruz kırmızı daire içine aldım 3 adet alt alta oluyor genelde,
bende 750px orjinali ben bunu biraz genişletmek istiyorum baya genişletince sütün araları baya boş kalıyor,
3.Kaydetmeden önce mutlaka önizleyin beğenmezseniz değiştirin diye
4.Eğer beğendiğiniz orantıyı yakaladıysanız temayı kaydedebilirsiniz.




Gördüğünüz gibi ben 850px olarak değiştirdim ve beğendiğim orantıyı buldum.
Sizde beğendiğiniz oranı bulana kadar değiştirebilirsiniz :)
Ve Mutlu Son :)

Gördüğünüz gibi yandaki boş alan kısmını azalttım fazla büyütürseniz sütunlar arası boşluk oluyor oda kötü görüntü sağlıyor arkadaşlar bence 850-950 arasında belirleyin derim tabi benim temam 2 sutunlu oldugu için 4 sütunlu temalarda 1250 olarakta yapabilirsiniz tamamen size kalmış arkadaşlar iki sitemede ziyaret yorum yaparsanız sevinirim :) Adsense Onay Alma Rehberi Ve Android Seruveni



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Temasını genişletememekten yakınanlar için harika bir çözüm yazısı olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kıymetli bir paylaşım olmuş çok teşekkürler

    YanıtlaSil