General Mobile Şarj Almıyor Çözümü


                                                  General Mobile Şarj Almıyor Çözümü

General Mobile GM 5 Plus Kronik Şarj Soketi Arızası Kesin Çözümü


Kesin Sonuç İçin Lütfen Sonuna Kadar Okuyun ve Fotoğraflara bakın.. Benim Çözümümü denemek ile telefonunuzun başına gelebilecek her şey için Sorumluluk tamamen size aittir.

Arkadaşlar GM5 PLUS Kronik Şarj Soketi arızasını sanırım sonunda servise göndermeden çözdüm. ÖNce sorunu tespit ettim. Biliyorsunuz gm5 içinde usb şarj kablomuza giren ERKEK bir giriş var. Zamanla o aşınıyor ve şarjı taktığımızda tanımaz oluyor. Hatta PC bile tanımıyor. Önce taktığımız usb kablonun ucundaki dişi soketi genişletmeyi denedim.. Olmasına oldu ama.. Kablo kurcalarken çöp oldu.. Ne yapsam etsem derken.. Dişi soketin yani kablonun soketinin bir yüzüne (telefon ekranı bize bakarken altta kalan yüzüne) oranın ebatında bir kegatı 2 ye katlayıp soktum.. Baktım süper şarj oluyor.. hemde ister salla ister oynat.. Ama PC hala tanımıyordu.. Anladımki.. Bu kagat sıkıştırma işi hallediyor şarj sıkıntısını gideriyor ama PC için bağlantı alamıyordu.. Bende elimde nargile ye filtre yapmak için kullandığım elektrik geçiren folya kagadını o ebatta kestim 2 ye katladım ve dişi soketin yani kablonun soketinin bir yüzüne elimle iyice dayadım ve soktum..
Sonuç süper.. Hem pc de hem şarjda sıkıntı yok..
Yarın şunu yapacağım.. O folya kağat kalınlığında lehim damlatacağım şu an folyonun durduğu yere.. Fazla kaçarsa ölçüsüne gelene kadar zımparayla alacağım fazlalılığını..
Şimdi servise göndersem.. 2 ay sonra telefondaki o erkek soket yine aşınacak yine sorun çıkaracak. Bu bu yaptığım çözüm kalıcı olacak. 🙂Denemek isteyenler öncelikle sorumluluk tamamen size ait.. Sonra ise.. Önce resimde gördüğünüz gibi folyo ile deneyin.. Benim gibi olumlu sonuç alırsanız lehim ekleyip ölçüsüne gelene kadar zımpara ile yapıp deneyebilirsiniz..
Kaç gündür denemediğim yol kalmadı bir kablo boşa gitti ama.. Nihayet sıfır sorunla halloldu.. PC d e powerbankta şarjda denedim.. Salladım koltuğa hızlı attım vs.. Şarj kopmuyor.
Bende o kalınlaştırılmış taraf telefon ekranı bize bakar şekildeyken aşağı tarafa denk gelerek sokunca oldu.. Siz de nasıl olur bilemem.. Öncelikle öyle deneyin.. Olmazsa diğer yüzü sokun.
Eğer şarj yeriniz aşırı sıkıntılıysa net üzerinden gm5 şarj flexi diye aratıp yenisi 20 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz değiştirmek oldukça basit
                        General Mobile 5 Şarj Flexi

Yorum Gönder

0 Yorumlar