Dokunmatik ekran kendi kendine basıyor [ÇÖZÜMÜ]

                       Dokunmatik ekran kendi kendine basıyor [ÇÖZÜMÜ]

Merhaba arkadaşlar.

Bu sorunu benim Android telefonumda yaşadım. Telefonum: samsung i9060

Sorunun çözümü için yabancı forumları bile araştırdım. Hatta bunun videosunu çekip paylaşmışlar.

Sorun aynen böyle:

Dikkat ettiğimde dokunmatik ekran kendi kendisine farklı yerlere basmıyor. Siz de dikkat ederseniz belli bir alandaki sıraya basıyor. O sıradaki tüm tuşlara yada uygulamalara neyse..

Her cihazda farklı çözümü olabilir bilemiyorum; ama ben Google Keep uygulamasını silince sorun düzeldi.

Bunu da buradan paylaşayım istedim. Bu uygulamadan mı sorun? bilmiyorum. Ama bir de şunu yaptım. Tüm uygulamaların ön belleğini sildim. Sonra telefonumda çok fazla uygulama yüklüydü. Çoğunu sildim. Bataryasını çıkardım ve kuru bir bezle temizledim.


Fazla uygulamanın olması bir rivayete göre (rivayete göre diyorum. çünkü yabancı forumlarda da geçiyor bahsi) telefonda fazla uygulamanın olması telefonun arkaplanda fazla işlem yapmasına sebebiyet veriyor. İşlemci hızı bunu kaldırmadığı için de bu sorun meydana geliyor. Ama dediğim gibi. Bu dediğim bir şehir efsanesi :) doğru mu bilmiyorum. Kaldı ki telefonun uygulamaları kaldırması lazım. Belki de donanımsal bir sorun. bilemiyorum.

bir başka rivayete göre :) telefonun simkartından kaynaklı olabiliyormuş. olmadı siz de farklı bir simkartı ile bir deneme yapın.

Neyse.. telefonunuzu servise mi gönderirsiniz yoksa bazı uygulamalardan vaz mı geçersiniz orası size kalmış.

ben bazı kullanmadığım uygulamalardan vazgeçtim. sorun yok. her şey yolunda..

umarım sizin telefonunuz da düzelmiştir.

eğer sorununuz çözüldüyse siz de aşağıdaki yorum kutusundan bunu bizle paylaşın.

GÜNCELLEME: Bu yazıyı yazdıktan yaklaşık 2 hafta sonra yine aynı durumla karşılaştım. Uygulamaların önbelleklerini sildim. Foursquare uygulamasını da sildim. Onun yerine TripAdvisor kurdum. Bu uygulama daha iyiymiş :) Yaklaşık 1 aydır telefonla sorunum yok.

Teşekkürler,

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Genelde eskiyen tabletlerde dokunmatik sorunları çok oluyor. Bazen kendi kendine basıyor. Bazen basmak istediğin yere değil çok farklı yerlere basıyor. Burda belirtilen yöntemi ilk defa gördüm mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Eski telefonum da bu sorun baya beni yoruyordu nedenini cok sonra anladım megerse yüklediğim bir vpn bu sorunu yapıyordu ağır bir vpn idi vpn kaldırır kaldirmaz telefonum düzelmişti. Guzel bilgiler icin tsk ederim.

    YanıtlaSil