Xposed İle Neler Yapabilirsiniz


                   


                                Xposed İle Neler Yapabilirsiniz





Telefona her rom yüklendiğimde xposed kurarım onsuz yapamam çünkü xposed siz rom kullanmadım desem yeridir bir sürü modüller var ama ben benim kullandiklarimi soylucem

1- Adaway: indirdiğiniz uygulamalardaki ve chromedaki reklamları engelleyebiliyorsunuz gerçi bazı romlarda yüklü geliyor işe yarıyor ama çok güncelleme geliyor.

2- All my: bunun içinde çok farklı eklentiler var arastirmadim ama ben sadece parlaklık özelliğini kullaniyorum geceleri çok işe yarıyor renk falan değişmeden sadece daha fazla parlaklık kisabiliyorsunuz

3- gravity box mm lp ayrılır sakın yanlış yüklemeyin android sürümünü e uygun olanı yükleyin en beğendiğim ve ise yarar modüldür gerçi remix kullandığım için zaten yeteri özelleştirme var isteyen kullanır her şeyi ayarlayabiliyorsunuz tek tek anlatmaya gerek yok yeterince özelleştirme içerir yükleyince anlarsınız zaten hepsi türkçe

4- minminguard bu da reklam engelleyici her uygulamaya özel reklam engelleme yaması yapıyor anladığım kadarıyla

5- xinsta: instagramda anasayfanizdaki fotoğraflarınızı fotonun sağ üstünde bulunan seçenekten kaydet seçeneği eklenir pat galerinize iner hikaye ve profil fotoğraf ve videoları da indirebilirsiniz

6- youtube adaway: youtube sıfır reklam

7- youtube background playback: çok işime yarıyor youtube arka planda oynatıyorsunuz fakat youtube adaway ve bu modül youtubea gelen bazı güncellemeler yüzünden çalışmıyordu ama şimdilik hiç bir sıkıntı yok xposeddan kalktı o yüzden android modding de açtığım konudan indirebilirsiniz

8- battery shutdown manager: sarjiniz %0 olunca kapanmaz önemli bir işlem yaparken aniden kapanmasını engelleyebilirsiniz

9- Android N-ify: telefonunuza android n görünümü kazandırın


10- ve son olarak greenify xposedsiz da çalışıyor ama bazı eklentileri xposed gerektirdiği için onuda ekledim

Yorum Gönder

0 Yorumlar